вторник, 1 октября 2019 г.

AKP din tüccarı bir partidir





AKP din tüccarı bir partidir. Hükümete geldiği günden itibaren 10 binden fazla küçük çocuk tecavüze uğradı. (bu sadece resmi olanı) Ki erkek ve kız çocukları ayrım gözetmeksizin kuran kurslarında tarikat ve cemaat yurtlarında bu muamele ye maruz kaldı. AKP yandaşlarının ve destekçilerinın 100 /90 din tüccarı, sadece İslamı kullanıyor. Ve bu çocuk tecavüzçileri herhangi ceza almadan kurtuldu. Bunlar hakkında kaç tane video programı hazırladım, anlattım. Suriye ye gönderilen Özbekler le ilgili neler yapıldığını ve düşünçelerini açığa çıkardım. Türkiye de yaşayan Özbeklere ricamdır;AKP den uzak durun, dedim. Ama İstanbulda ki" Recepperest din tüccarı Özbekler "himoyaya muhtaç, kaçak durumda olan Özbek Türklerini yem etti. Şimdi ise Recep ve onun tayfası ile namus ve kan davası aramıza girdi.
Mert erkek
Özbekistan lılar,
Türkiye de sessiz sedasız durmamalı.!!!!!! 
AKP milletvekili Şirin Ünal'a karşı dava açılmalı !!!!
Bu mesela Türkiye Türkleri ve Özbekistan Türkleri arasında ki ufak bir mesela değil artık, Türk Dünyasında ki din tüccarları na karşı duruş meselesi.. Onlara karşı çıkış gerek.
Diktatör Devletini ekonomi saldırısıyla çökertırler.
Din tüccarları Beytül malı talan ederler, hem de milletin namusuna göz dikerler. Nodira Qodirovanın ırzına geçildi. Tecavüz edildi.... Kadınlarımızın başı açık diye meydanlara çıkanlar, ırzına geçilen kızlarımızı korumuyor.!!!!!
Tekrar tekrar Söylüyorum..
Türkiye de yaşayan Özbekler.....
AKP ve onun tayfası, yalakalarından uzak durun...
Onlar tarikat ve cemaatlerle bağlantılı Şerefsiz it sürüsüdür....
Onlar dan uzak durun...
Camiler de namazınızı kılın, ve oraya tez terk edin..
Çocuklarınızı onların açtığı kurslara vermeyin.
Devlet okullarında okutun.
Veya kendiniz eğitim verin.
Bu din tüccarları erkek ve kız ayrım yapmadan tecavüz ediyor.
Türkiye de ki Özbekler teşkilatları Erdoğanın örtülü ödeneğin den para desteği alarak yaşıyor. Onlar sizin çocuklarınızı korumaz...
O paralar sadece dernek başkanı ve yardakçılarına dağıtılıyor.. CHP ve İYİ partinin en yakın teşkilatlarına gidin ve milletvekilleri ne gidin onlar la konuşun...
Türkiye nın hâl hazırda 100 /49 lük milleti Erdoğan tecavüzçileri ne karşı davada ayni cepede savaşıyor.
Eğer Ben Türkiye ye girebilseydim, Şirin Ünal denen şerefsizi ; ezilmiş köpekten beter ederdim.
Ben insan aklı yeten Şeyleri allaha havale edemem, etmem....
Edilmemeli zaten...
Allah kimsenin
"Solıb beruvçisi emas"
"Havolasiçi emas"
Akıl bekçisi değil...
O akılnı size boşa vermedi!!!
Sefer Bekcan Urgancıy.
28.09.2019.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

TURKISTON: "Osiyo yuragi" UİLYAM ELEROY KURTIS

TURKISTON: "Osiyo yuragi"  UİLYAM ELEROY KURTIS “BIR IRISH YOZI”, “Atrofda QORA DENGIZ”, “ZAMOVIY HINDISTON”, “TURK VA UNING YO&#...