пятница, 10 февраля 2017 г.

Оҳки, ишқ айлади шайдо мени,




Алишер Навоий





Бадойиул-бидоя                                              (Гўзалликнинг бошланиши)

Оҳки, ишқ айлади шайдо мени, 
Солди жунун кўйига савдо мени.

Ишқ ила савдо бўлубон муттафиқ, 
Айладилар даҳрда расво мени.

Дашт аро Мажнун
  демайинким, вуҳуш, 

Келдилар айларга тамошо мени.

Кимники ишқ истади қатл эткали,
Ҳажр равон айлади пайдо мени.

Кимки мени ўлтурур, ул тиргузур,
Йўқса қочар, кўрса Масиҳо мени.

Дайр эмас эрди ерим, озғуруб,
Солди буён бир бути тарсо мени.

Войки, ўлтургали қилмас писанд,
Ишқ яна кимсани илло мени.

Соқийи гулчеҳрадин ошуфтамен,
Демаки, маст айлади саҳбо мени.

Ёр Навоийни тилаб, эй кўнгул,
Ё сени ўлтургусидур, ё мени.

Putin, "saylov" kunini nega 17 martga tayinlagan edi?

 Putin,  "saylov"  kunini nega 17 martga tayinlagan edi? Provoslav cherkov oqimidagi ruza aynan 17 mart kuni tugaydi. Qadimiy Prov...